Sunday, September 2, 2012

shah alam i'm coming

neh da lame xb'blog,
xtaw nak post pe,
malam neh aku ke shah alam...
mencari sesuap pengalaman tuk menempuh alam pekerjaan,
hopefully la aku dpt keje best + gaji banyak,

banyak bende yang sarat b'main kat kepala otak aku neh,
nak buat neh la,
nak buat itu la,
so, 1st step kenala cari duet,

1st bende yg aku nak buat ialah amek lesen,
mati kaki aku lau xde lesen,
ritu mintak mak aku sponser duet tuk buat lesen but mak aku bt senyap je,
xpe2...gne duet sendiri k, 6t after aku da nak bt mesti die akan bg gak,
hehehe aku knal mak aku tuh, LOVE u mom

next step aku xpikir lg nak buat pe,
susah je nak dapat keje tetap,
ritu da isi SPA, but status still KIV....waaaaa
menyampah la plak,

so, doakan aku k...
nak buat business but xtaw nak start camneh,
try nak market after wedding kawan baek aku, NANI
6t aku try post ape business aku tuh, mne la taw lerh jual market tuh,

btw, neh MR. Masyam aku,
hahahhaah xreti nak senyum...



No comments:

Post a Comment